Search:

Type: Posts; User: reds817

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Thread: MIP driveaxles

    by reds817
    Replies
    3
    Views
    294

    i think i used stock pins... would it affect...

    i think i used stock pins... would it affect performance? because i shoved it on anyway
  2. Thread: MIP driveaxles

    by reds817
    Replies
    3
    Views
    294

    MIP driveaxles

    Im having a hard time re-installing my MIP drive axles into new bearings... My old bearings were completely deteriorated. I'm running MM2200 6s 26/50 gearing. Is it possible the old bearings messed...
  3. I stripped my set screw in my Castle 26t...

    I stripped my set screw in my Castle 26t pinion:thumbdown: I def like Robinson better! MM2200 x 26t pinion x 50t spur = I still haven't opened it all the way up:wub:Lol
  4. Replies
    4
    Views
    456

    loud clicking???

    I've recently have tore my truck apart and now I'm noticing a loud clicking when pushing my truck across floor when truck is not on. Is this normal or should i do some investigating? recent upgrades...
  5. Replies
    13
    Views
    1,099

    I didnt know it was a difference so I just asked...

    I didnt know it was a difference so I just asked my LHS for Stampede wheelie bar.... Guess i will ask for 4x4 tommora when i return it.... if all else fails ill just order RPM bumper and Wheelie...
  6. Replies
    13
    Views
    1,099

    I think thats what im gonna do... i figured...

    I think thats what im gonna do... i figured Stampede wheelie bar would have been cheaper route tho. :cool:
  7. Replies
    13
    Views
    1,099

    I purchased the wheelie bar today.... How does it...

    I purchased the wheelie bar today.... How does it bolt right on?:confused:
  8. Absolutely El that's y I do empty parking...

    Absolutely El that's y I do empty parking lots.... Scared ill lose it n traffic!!!!!lol
  9. Trust me I have my own visuals from my Integy...

    Trust me I have my own visuals from my Integy roll cage as she slides 1000 feet across parking lot!!! Lol Might b exaggerating a lil but it u get my point! Lol
  10. Replies
    13
    Views
    1,099

    Thx El I'll add that to the list!! Lol

    Thx El I'll add that to the list!! Lol
  11. Gotcha!!!!

    Gotcha!!!!
  12. No roll cage????:confused:

    No roll cage????:confused:
  13. Niiiiiiice!!!

    Niiiiiiice!!!
  14. Replies
    13
    Views
    1,099

    I only run it with rollcage, anything else is...

    I only run it with rollcage, anything else is unacceptable!!! Lol I think the chassis causes it to catch air.

    http://i1049.photobucket.com/albums/s398/reds817/IMG_0762.jpg
  15. Replies
    13
    Views
    1,099

    Niiiiice on the Stampde Wheelie Bar!!!! Would...

    Niiiiice on the Stampde Wheelie Bar!!!! Would loosening slipper help even tho I'm that far into throttle? I just wanna peg this throttle all the way and see wut she got!!! Lol
  16. Replies
    13
    Views
    1,099

    Weight on front to keep down

    Im thinking of putting sum sort of weight on the front of my Slash 4x4. Any suggestions??? I'm running Monster Mamba 6s lipo 22/50 gearing and I can't go pass 3/4 throttle b4 she picks up and flips...
  17. Replies
    9
    Views
    227

    Thx Jay and Cage... Hopefully I'll b uploading...

    Thx Jay and Cage... Hopefully I'll b uploading video 1day. U live n Bmore Cage?
  18. Replies
    9
    Views
    227

    http://i1049.photobucket.com/albums/s398/reds817/I...

    http://i1049.photobucket.com/albums/s398/reds817/IMG_0766.jpg
    http://i1049.photobucket.com/albums/s398/reds817/IMG_0765.jpg
    http://i1049.photobucket.com/albums/s398/reds817/IMG_0764.jpg...
  19. Replies
    9
    Views
    227

    View Post

    <a href="http://s1049.photobucket.com/albums/s398/reds817/?action=view&amp;current=IMG_0759.jpg" target="_blank"><img src="http://i1049.photobucket.com/albums/s398/reds817/IMG_0759.jpg" border="0"...
  20. Replies
    9
    Views
    227

    i dont c that app for mac

    i dont c that app for mac
  21. Replies
    9
    Views
    227

    posting pics????

    I wanna post my monster mamba setup but I'm having problems posting from Mac.... Any suggestions??? Thx for any help
  22. Replies
    10
    Views
    1,508

    thx Faaast and man ol man bleed im happy to hear...

    thx Faaast and man ol man bleed im happy to hear that:)
  23. Replies
    10
    Views
    1,508

    My charger (Red Venom Pro Charger) is less than 2...

    My charger (Red Venom Pro Charger) is less than 2 months old, just as long as I have been n hobby. Lol Secondly I'll have to figure out how to check individual cell voltages. I'm a noob bro. I'll try...
  24. Replies
    10
    Views
    1,508

    Ok I'll have to just do sum troubleshooting......

    Ok I'll have to just do sum troubleshooting... I'll try charging on my buddies charger and see wut happens. Would improper soldering or defective battery cause this?
  25. Replies
    10
    Views
    1,508

    I charge at 5 amps as well but I thought the size...

    I charge at 5 amps as well but I thought the size of Mah would increase time tho.... I'm a noob so I really don't know. Thx for ur help
Results 1 to 25 of 81
Page 1 of 4 1 2 3 4