Search:

Type: Posts; User: thyreaper

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    38
    Views
    2,187

    ya me to im dieing to get it going but still...

    ya me to im dieing to get it going but still waiting on esc and connectors.... hobby king took there time on sending it
  2. lol thx, ill buy that when i get my boat going!

    lol thx, ill buy that when i get my boat going!
  3. can someone link me to a prop thats gonna shred...

    can someone link me to a prop thats gonna shred the water? im looking for 58 mph i am running the castle motor and the 180 amp esc.... (still havnt gotten the esc yet but i want to have all go when...
  4. i put the integgy beadlock wheels on my jato and...

    i put the integgy beadlock wheels on my jato and it added weight it dont wheely now, what teeth can i go to on my clutch bell and gearing to get that bottom end take off wheely again?
  5. Replies
    23
    Views
    2,443

    the transmitter puts off a red led (always) and...

    the transmitter puts off a red led (always) and will flash when the batteries get low in it, sounds to me u need to get it tuned, take it to ur local hobby shop and get them to tune it (for a small...
  6. Replies
    6
    Views
    2,189

    not the rust reaaly worried about its the...

    not the rust reaaly worried about its the corrosion ... just from the humidity that salt water puts off will corrode the metal parts, always clean it with fresh water afterwards just from running my...
  7. Replies
    1
    Views
    874

    mine like breaks up if i get it alil bit aways...

    mine like breaks up if i get it alil bit aways from me, wondering how i can get this resolved as well
  8. thanks, still waiting on the bullet connectors...

    thanks, still waiting on the bullet connectors and the esc then ill be smooth (fast) sailing hehe
  9. Replies
    9
    Views
    1,142

    how many gallons of fuel do u have thru it? they...

    how many gallons of fuel do u have thru it? they usually last anywhere from 6-10 gallons if ran properly... might just be ur carb adjustments or u got gummed up residue from old gas in ur carb (if it...
  10. Thread: won't move

    by thyreaper
    Replies
    9
    Views
    1,082

    i think its too rich make sure ur low speed...

    i think its too rich make sure ur low speed needle is about even with the slide and try to put ur high speed needle about 2-3 turns out and go from there... earlier mine was too rich and it did this...
  11. http://img19.imageshack.us/img19/5737/201103121149...

    http://img19.imageshack.us/img19/5737/20110312114929875.jpg
    By thyreaper at 2011-03-12
    http://img860.imageshack.us/img860/282/20110312115000423.jpg
    By thyreaper at 2011-03-12...
  12. ya i wouldnt recommend using the stock bolts just...

    ya i wouldnt recommend using the stock bolts just because u wont have that much bite inside the hull to keep everything in place, i had thought about this to and decided its not enough thread left...
  13. i have a set of these i see what u mean about the...

    i have a set of these i see what u mean about the offset and the bolts, i gotta go get some bolts for it tomarrow at home depot... still waiting on esc i wonder if the 3mm line will be enough to cool...
  14. has anyone ever ordered anything thru hobby king?...

    has anyone ever ordered anything thru hobby king? its been 5 days and it still says "processing" they have my esc!!!
  15. Replies
    38
    Views
    2,187

    ya itll work without it theres really no way to...

    ya itll work without it theres really no way to connect the temp sensor to this motor without using tape of some sort, just make sure u have 1/8 id cooling line and bore out ur water pickup and...
  16. Replies
    38
    Views
    2,187

    http://img97.imageshack.us/img97/2595/201103092034...

    http://img97.imageshack.us/img97/2595/20110309203417382.jpg

    this is my spartan as it sits now, got the castle motor and jacket in it and waiting on all my cooling stuff,esc,and trim tab adjusters...
  17. Replies
    38
    Views
    2,187

    ok someone answered that question in pm nvm lol

    ok someone answered that question in pm nvm lol
  18. i think ima sell the stock stuff for $200 buy it...

    i think ima sell the stock stuff for $200 buy it now brand new stock spartan esc and motor with the stock 7 cell batteries and ezpeak charger waiting for traxxas to send me replacement motor and esc...
  19. Replies
    38
    Views
    2,187

    i accidently unplugged my rudder servo what ch...

    i accidently unplugged my rudder servo what ch does that plug back into? lol im sending my old stuff back to traxxas for replacement so i can sell the new stock stuff
  20. i will say be4 it burned up the boat was hailing...

    i will say be4 it burned up the boat was hailing nutz i dunno how fast it was going but it was quick as crap, this setup should be even quicker, then later a prop upgrade will be even quicker, gonna...
  21. Replies
    38
    Views
    2,187

    rofl at the velcro thing, would lexan and double...

    rofl at the velcro thing, would lexan and double sided tabe hold the lexan to the tray or will it pop loose? i see u used screws to but i wonder if i should just use tape instead and see what...
  22. ya Castle 1520 1600kv MOTOR and cooling jacket to...

    ya Castle 1520 1600kv MOTOR and cooling jacket to fit and 180amp marine esc from turingy (or however its spelled gonna be just like djmaincheese's pic he posted) gonna be running two 3cell 6400 mah...
  23. Replies
    38
    Views
    2,187

    got the bullet connectors to connect the motor to...

    got the bullet connectors to connect the motor to the esc, now i gotta get some traxxas connectors to connect the esc to the battery, might wait as i have like 8 things coming and gonna be lost on...
  24. Connectors: 6.5mm gold bullet ---> thats whats...

    Connectors: 6.5mm gold bullet ---> thats whats on my motor that i got coming im wondering if thats male connectors or female connectors, asking because i want to order the ones to solder onto my esc...
  25. Replies
    38
    Views
    2,187

    just bought my motor (and water jacket for it)...

    just bought my motor (and water jacket for it) and esc also bought the trim adjusters with pickup and 6 ft of 1/8 id tubing , can i use traxxas connectors or do i need to use different connectors?...
Results 1 to 25 of 27
Page 1 of 2 1 2