Search:

Type: Posts; User: stackedincash

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.05 seconds.

  1. Replies
    1
    Views
    910

    pro .15 air leak........

    i have recently installed the harcore racing engine head for the pro .15 engine. i couldn't even get the engine to start with it on and that was because of a bad needle setting. anyway, i put the...
  2. Replies
    21
    Views
    298

    i throw after run oil in my engines carb after...

    i throw after run oil in my engines carb after everytime i go out and run some tanks. Screw Loose 01 odds are that your friend doing after run maintence more often then you and getting worse...
  3. Replies
    39
    Views
    781

    if youre saying it runs around 290, thats really...

    if youre saying it runs around 290, thats really no problem there, 290 is a decent temp. for the motor to run. if the engine is old you should do what he said above and check for air leaks. you...
  4. Replies
    12
    Views
    705

    yeah it wobbles cus of the spring, i run a steel...

    yeah it wobbles cus of the spring, i run a steel spur gear and it wobbles so its definately not the gear itself. who would sell crooked gears? lol. so not to worry, its all normal.
  5. Replies
    13
    Views
    438

    yeah i have a feeling it does, i was out crawling...

    yeah i have a feeling it does, i was out crawling today with my tmaxx and it just sounded and seemed like the clutch was just going to a better place on me lol. also, any tips on keeping spur gears...
  6. Replies
    13
    Views
    438

    bansheeboy im assuming you know quite a bit about...

    bansheeboy im assuming you know quite a bit about rock crawling, any recommendations on some electric kits or rtr's that are good 4 wheel drive 4 wheel steering trucks to crawl with that wont break...
  7. Replies
    13
    Views
    438

    dont wanna sound like a noob, but what are...

    dont wanna sound like a noob, but what are spools? i have a feeling i know what they are i just cant put the picture with the word.
  8. Replies
    13
    Views
    438

    rock crawling

    im kinda getting interested in rock crawling and thinking about getting an electric clod for messin around so i dont have to worry about tuning and gas and all that goodness that comes with a nitro...
  9. Replies
    14
    Views
    329

    make sure your mesh isnt too loose or rock solid...

    make sure your mesh isnt too loose or rock solid tight, loosen the slipper clutch nut a little so when you gas it and the clutch bell spins the clutch will slip a little if something in the tranny is...
  10. Replies
    13
    Views
    290

    is your slipper clutch nut tight enough? mine...

    is your slipper clutch nut tight enough? mine wasnt shifting one day, was tuned perfect, turns out it was loose, tighten it down all the way and back it off 1/2 turn. simple mistake made.
  11. Replies
    6
    Views
    380

    yeah i looked at the picture a little closer and...

    yeah i looked at the picture a little closer and it looks as if its just an attachment plate you put and it spins on the outside of the wheel, if the truck flipped those things would snap in half in...
  12. Replies
    6
    Views
    380

    new proline spinner wheels...

    its the winter so i dont really get an opportunity to run my nitro trucks often since i live in wisonsin and we have snow all over. but i picked up a rc catalogue and saw proline is selling spinner...
  13. Thread: Neons!!

    by stackedincash
    Replies
    11
    Views
    322

    how do those lights from rcneon.com mount onto...

    how do those lights from rcneon.com mount onto the car? like someone said above, im guessing its not gonna be solid enough to take jumps?
  14. Replies
    17
    Views
    451

    ahhhhh po rustla! i wanna go rustler boating now!...

    ahhhhh po rustla! i wanna go rustler boating now! thats such a good idea, haha. thatd be so funny to see a nitro rustler going through the water. anyhow, since you live by a lake you may wanna...
  15. Replies
    9
    Views
    214

    yeah dont worry about problems with these cars,...

    yeah dont worry about problems with these cars, you wont find 1 nitro rc that doesnt have problems about it, but thats all part of the fun, working on your car isnt necessarily a hassle, it lets you...
  16. i noticed on that socks4shocks website you could...

    i noticed on that socks4shocks website you could buy 4 blue springs for 12bucks plus shipping. well i see this guy selling these all the time and you may wanna consider buying these, its a set of 8...
  17. Replies
    14
    Views
    296

    were you by any chance driving on a wet surface...

    were you by any chance driving on a wet surface or snow? if the foam inserts get wet they stay wet for a long time and that can offset the weight greatly. happened to my friends tmaxx, he would go...
  18. i think thats a little much, its not like hes...

    i think thats a little much, its not like hes threatening to murder us or something. its not the end of the world if a kid says his rustler can break 90mph and he doesnt get banned. i dont see him...
  19. Replies
    397
    Views
    258,230

    Sticky: heres pics of my rustler. this is just the...

    heres pics of my rustler. this is just the begining.

    http://www.imagestation.com/album/?id=4288610221

    right now some hop ups i got are rd blue front and rear shock towers as well as team...
  20. with stock gearing i got my pro .15 rustler...

    with stock gearing i got my pro .15 rustler clocked at 44mph. thats not bad considering its not the 2.5 hehe.
  21. Replies
    8
    Views
    949

    not quite bulletproof, i have 3 now and 2 are...

    not quite bulletproof, i have 3 now and 2 are broken. the springs break on the inside off that little circle it latches onto. and so each time to fix it i have to cut the knots off of the string to...
  22. Replies
    3
    Views
    145

    if theyre 2.2" they should work. i looked up a...

    if theyre 2.2" they should work. i looked up a pair of stock rims on towerhobbies for a rustler and it says theyre 2.2" rims. so i think theyd work fine.
  23. Replies
    8
    Views
    346

    id get the rd aluminum tower if i were you, 2 of...

    id get the rd aluminum tower if i were you, 2 of my rc friends have em and so do i and they dont break. one of my friends bent once but you can just put a rag on each side and pound it with a...
  24. Replies
    38
    Views
    400

    i think 85 and 90 is hot lol

    i think 85 and 90 is hot lol
  25. Thread: motor

    by stackedincash
    Replies
    19
    Views
    317

    yeah dont really expect to steer if you put a...

    yeah dont really expect to steer if you put a more powerful engine in your rustler, my pro 15 has enough oomff where i can barely steer at high speeds. you really dont need much more engine than a...
Results 1 to 25 of 259
Page 1 of 11 1 2 3 4